Algemene Voorwaarden & Retourbeleid
ARTIKEL 1 – DEFINITIES
ARTIKEL 2 – IDENTITEIT VAN DE OPDRACHTNEMER
ARTIKEL 3 – TOEPASSELIJKHEID
ARTIKEL 4 – HET AANBOD
ARTIKEL 5 – DE OVEREENKOMST
ARTIKEL 6 – RETOURRECHT
ARTIKEL 7 – WAT WE VAN JOU VERWACHTEN TIJDENS DE BEDENKTIJD
ARTIKEL 8 – WAT WE VAN ELKAAR VERWACHTEN BIJ HET RETOURNEREN
ARTIKEL 9 – DE PRIJS & BETALING
ARTIKEL 10 – NAKOMING OVEREENKOMST & LEVERING
ARTIKEL 11 – KLACHTEN
Ben je op zoek naar de zakelijke leveringsvoorwaarden voor B2B klanten? Klik dan hier.
ARTIKEL 1 – DEFINITIES
We hebben geprobeerd de algemene voorwaarden zo eenvoudig mogelijk te beschrijven. Onderstaande woorden willen we voor de zekerheid verklaren.
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
- Bedenktijd: de termijn waarbinnen je gebruik kunt maken van jouw retourrecht
- Opdrachtgever: dat is degene die het pakket heeft besteld
- Dag: kalenderdag
- Retourrecht: de mogelijkheid van de opdrachtgever om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst
- Opdrachtnemer: Beeztees
- Overeenkomst op afstand: omdat het pakket wordt besteld via het internet noemen we dit een overeenkomst op afstand
- Verzendkosten: dit zijn de kosten voor de verzending van Beeztees naar jou
- Retourkosten: dit zijn de kosten voor de verzending van jou naar Beeztees
- Batch: dit houdt in dat een groot aantal pakketjes in één keer wordt verwerkt.
ARTIKEL 2 – IDENTITEIT VAN DE OPDRACHTNEMER
Beeztees / Van Riel Distripet bv
Energieweg 4
5145 NW Waalwijk
Tel. +31 416 67 32 32
info@beeztees.com
KVK: 18117312
BTW: NL003951704B02
Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 08:15 en 17:00. Op vrijdagen zijn we tot 15:00 aanwezig. Mailen kan natuurlijk altijd, deze proberen we binnen twee werkdagen te beantwoorden.
ARTIKEL 3 – TOEPASSELIJKHEID
- Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing, wanneer je als particulier een bestelling bij ons hebt geplaatst en de betaling heeft plaatsgevonden via de website. In deze algemene voorwaarden kun je lezen, wat je van ons kunt verwachten en wat we precies voor je doen.
- Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de opdrachtgever beschikbaar gesteld. Deze vind je namelijk op de bestelpagina en dien je te accorderen.
- Deze algemene voorwaarden zijn enkel van toepassing op de Beeztees pakketten die besteld zijn via deze website. Pakketten die via een andere weg zijn verkregen vallen buiten de toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden.
ARTIKEL 4 – HET AANBOD
Op de bestelpagina vertellen we je eerlijk en duidelijk wat je mag verwachten van het product.
ARTIKEL 5 – DE OVEREENKOMST
Als je het pakket hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per mail. (kijk voor de zekerheid ook even in je spambox).
Artikel 5.1 Gratis pakketten
De gratis pakketjes worden in batches verstuurd, het duurt uiterlijk twee weken voordat jouw pakketje wordt verstuurd. De verzending naar België kan iets langer duren. Je ontvangt van ons een mailtje wanneer het pakketje wordt verstuurd.
Artikel 5.2 Kraampakketten
Bij de kraampakketten kun je kiezen voor thuisbezorgd of ophalen in de winkel. Hierbij staat aangegeven wat de verwachte levertijd is. Je ontvangt altijd van ons een mail wanneer je het pakket kunt verwachten.
ARTIKEL 6 – RETOURRECHT
Ben je niet tevreden over het pakket, dan mag het altijd retour worden gestuurd. Dit mag binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen na ontvangst. We vinden het fijn als je ons laat weten waarom je niet tevreden bent, hier kunnen wij namelijk van leren, maar dit hoeft niet. Bij artikel 8 lees je hoe dit in zijn werk gaat.
ARTIKEL 7 – WAT WE VAN JOU VERWACHTEN TIJDENS DE BEDENKTIJD
Bekijk de producten goed, maar ga er tijdens de bedenktijd zorgvuldig mee om. Het uitgangspunt hierbij is dat je met het product net zo omgaat zoals je dat in een winkel zou mogen doen.
ARTIKEL 8 – WAT WE VAN ELKAAR VERWACHTEN BIJ HET RETOURNEREN
Wanneer je het pakket wilt retourneren, zorg ervoor dat deze in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd verstuurd wordt. Volg onderstaande stappen, voor het retour sturen.
- Meld het retour aan door een mail te sturen naar info@beeztees.com, vermeld hierbij in de onderwerpregel “retour Beeztees pakket”. Zet in de mail het mailadres + huisadres waarop het pakket besteld is. Eventueel kun je ook de reden van het retour vermelden.
- Zorg dat het pakket, in de originele verpakking, compleet, onbeschadigd en voldoende gefrankeerd retour gestuurd wordt. Sluit het (e-mail)adres bij, waarmee u het pakket retour hebt gemeld. Het pakket kan naar onderstaand adres worden verstuurd.Beezteest.a.v. Beeztees pakket retourEnergieweg 45145 NW Waalwijk
- Zodra wij het pakketje hebben ontvangen sturen we je een mail met bevestiging van ontvangst.
Let op; je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. De verzendkosten van Beeztees naar jou, worden terugbetaald.
Bovenstaande beleid geldt enkel voor particulieren die een pakket willen retourneren, dat via onze website is besteld. Mocht je ontevreden zijn over een ander product, kun je met dit product en het aankoopbewijs naar de winkel waar je het hebt gekocht.
De voorwaarden voor zakelijke klanten van Beeztees vind je hier.
ARTIKEL 9 – DE PRIJS & BETALING
– Alle prijzen die vermeld staan, zijn inclusief btw.
– De verzendkosten zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendoptie
– Je kunt betalen via iDeal (QR) of Bancontact/mistercash.
Artikel 9.1 Gratis pakketten
Je betaalt slechts de verzendkosten à € 2,99 in Nederland of € 4,99 in België. Deze voordelige verzendprijs is tot stand gekomen, doordat de pakketten per batch verstuurd worden.
Het is enkel mogelijk de betaling via de online aangeboden betaalopties te voldoen.
ARTIKEL 10 – NAKOMING OVEREENKOMST & LEVERING
10.1 Gratis pakketten
De gratis pakketjes worden per batch verstuurd. Dit houdt in dat de pakketjes pas verstuurd worden, wanneer een batch compleet is. We zorgen ervoor dat dit altijd binnen twee weken gebeurd en sturen je een mailtje op het moment van versturen. Zodat je weet wanneer je het pakketje kunt verwachten.
10.2 Kraampakketten
Bij het bestellen van een kraampakket kies je voor een bepaalde verzendoptie.
Voor de optie thuisbezorgd geldt een levertijd van 2-3 werkdagen.
Wanneer je kiest voor in de winkel ophalen, staat er aangegeven wat de uiterlijke levertijd is voor deze winkel. Je ontvangt van ons bericht als jouw pakket klaar staat om afgehaald te worden.
Mocht er iets mis zijn met het product laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@beeztees.com.
ARTIKEL 11 – KLACHTEN
Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Dat vinden wij super vervelend, maar willen je graag helpen. Heb je een klacht, vul dan hier het klachtenformulier in. We reageren uiterlijk binnen twee dagen, met een oplossing of we laten we weten hoe lang we de tijd nodig hebben om je klacht op te lossen.